Turizm Fakültesi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı `destek Talep Sistemi` Hizmete Açılmıştır

23/12/2014 14:01:31 - 23/12/2014 14:01:31 - 12553 Okunma

Üniversitemiz bünyesinde görev yapan personelimizin yaşayabileceği donanım, yazılım, ağ vb. sorunlarının daha hızlı, etkin ve süreç takibi yapılabilir bir şekilde çözülebilmesi için Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından geliştirilen "Destek Talep Sistemi" hizmetimiz kullanıma açılmıştır. Sisteme giriş bys.klu.edu.tr adresi üzerinden yapılacak olup yaşanacak sorunlarda izlenecek adımlar aşağıdaki gibidir:

  • bys.klu.edu.tr adresine giriş yapıldıktan sonra oturum seçimi bölümünde "Destek Talep Sistemi" seçilecektir
  • Talep oluşturulacaktır (sorun açıklaması net bir şekilde belirtilerek)
  • Sistem yetkililerinden talebinize yönelik tarafınıza cevap (SMS veya e-posta yolu ile) verilecektir
  • Cevap verildikten sonra​:
    • Eğer talebiniz kayda alınmışsa
      • Sorununuz tamirat gerektiren bir cihaz ile ilgiliyse oluşturduğunuz talebin numarasını cihazınızın üzerine yazarak Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na iletiniz,
      • Sorununuz tamirat gerektirmeyen bir problem ise yetkililerimiz sizinle iletişime geçecektir.
    • Eğer talebiniz iptal veya reddedilmişse oluşturduğunuz talep kapatılacak olup gerekli bilgilendirme tarafınıza yapılacaktır.

Oluşturduğunuz talebin işlem süreçlerini bys.klu.edu.tr adresinden kendi panelinizden takip edebilirsiniz.

Sisteme girmek için kurumsal e-posta hesabınızın olması gerekmektedir, eğer e-posta hesabınız yoksa kadronuzun bağlı olduğu birimdeki e-posta yetkilisiyle iletişime geçiniz. E-posta yetkililerinin listesine ulaşmak için tıklayınız.

bidb bilgi işlem destek talep kırklareli üniversitesi klu turizm

Facebook Twitter Google Plus
Telefon Tablet Bilgisayar Bu website tüm cihazlarla uyumludur.